Nordfin on toiminut uudenlaisen reskontrakäsittelyn parissa keskittyen sähkö- ja televiestintäalaan vuodesta 2016 alkaen. Omalla IT-järjestelmällään Nordfin on uudistanut alan, jota on aiemmin pidetty monimutkaisena. Nordfin tarjoaa avointa kokonaisratkaisua ilman piilotettuja prosesseja ja kuluja.

 

Filosofiamme

Nordfin ei ole valmis kompromisseihin ja päätti jo aikaisin rakentaa IT-järjestelmän, joka helpottaisi Pohjoismaisia yrityksiä suurien laskutusvolyymien käsittelyssä. Alana factoring on kehittynyt hitaasti. Tehottomat prossesit ja lukuisat manuaaliset toiminnot ovat johtaneet ylisuuriin organisaatioihin ja hitaisiin asiakasprosesseihin. Nordfin luotiin näiden ongelmien ratkaisemiseksi. Nordfin tarjoaa viiden tähden palvelua asiakkaillensa, jotka yhä säilyttävät kontrollinsa loppuasiakkaaseensa.


NF_mobile-01.png

Nordfinin etu

  • Itse kehitetty järjestelmä, NUTS. Pohjoismainen sovellusalusta

  • Kattava ratkaisu; tiedostosta lopulliseen kirjanpitoon

  • Taloudellisesti vahva yritys. Auttaa asiakkaita kasvamaan nopeasti

  • Avoimuutta asiakkaita kohtaan käyttäen verkkoa, ohjelmointirajapintaa ja SFTP:tä

  • Rahoituksen, reskontran ja IT:n huippuosaaminen

  • Ratkaisukeskeinen ja aina läsnä


Vuoden 2016 puolivälistä saakka on Nordfin tehostanut asiakkaidensa maksuvirtoja käsittelemällä yli 890 000 maksua yli 101 miljoonan euron edestä.
— Nordfin-tiimi