Reklamaatio

Jos laskunne on mielestänne virheellinen tai teillä on muuta huomautettavaa Nordfin Capitalin palveluista, voitte olla yhteydessä meihin sähköpostitse complaint@nordfincapital.com. Vahvistamme reklamaationne vastaanoton kirjallisesti kolmen (3) arkipäivän sisällä.

Nordfin Capitalin tavoite on käsitellä kaikki reklamaatiot välittömästi, kuitenkin viimeistään neljäntoista (14) päivän sisällä. Ilmoitamme kirjallisesti teille, mikäli reklamaationne ei kyetä käsittelemään normaalin käsittelyajan puitteissa, esimerkiksi selvityksen takia. Ilmoitamme tällaisissa tapauksissa erikseen, koska voitte odottaa meiltä vastausta. Nordfin Capital vastaa kaikkiin reklamaatioihin kirjallisesti.


Ole yhteydessä meihin
Reklamaatiovastaava Nordfin Capital Oy Alberga Business Park Bertel Jungin aukio 5, 02600 Espoo

Tarvitsetko lisää apua?

Maistraattien kuluttajaneuvonta
Mikäli tarvisette neuvoja tai apua reklamaation tekemisessä, voitte olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

  • Kuluttajariitalautakunta
    Mikäli ette ole tyytyväinen tarjoamaamme ratkaisuun valitustanne koskien, voitte olla yhteydessä:
    Kuluttajariitalautakunta Hämeentie 3

  • Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINE
    Rahoituspalveluihin käyttöön liittyvää tietoa ja kysymyksiin vastauksia, voitte saada soittamalla numeroon:
    09 6850 120 ( numero palvelee ma-to klo 10-16)

  • Kuluttajariitalautakunta
    Voitte halutessanenne olla yhteydessä kuluttajariitalautakuntaan.

Name *
Name